HTML

wine200x150.jpg

YouOnLine

Elfoglalt nő vagyok, de mindent tudok, mert You - t olvasok! Röviden a legjobbak…a tenyeremben! Tájékozódj pillanatok alatt! Sorban álláskor, a városban ingázva vagy amíg lefő a kávé; nem unatkozol többé.

you_cipo_android2_big.png

 

you_cipo_windows2_big.png

 

you_cipo_APPLE2_big.png

 

you_cipofacebook.jpg

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Partnereink

 

up_up220_80.png

 

karolyi-etterem_logo_220x200.png

emberkés logó.jpg

 wineup220x80_szürke.png

hi_logo.jpg

pop_dal_logo.jpg

wine200x150.jpg

2014.03.17. 16:27 YouOnLine

Te mikor iszol? Ezt teszi egy pohár víz a szervezeteddel ébredés után

 

Kerüld el a dehidratációt, fogyassz elég vizet a megfelelő időben!Az egészségügyi ajánlások szerint napi hét pohár vizet kell meginnod, ha nem szeretnél számolni a dehidratáció okozta problémákkal.

Hogy milyen gondjaid adódhatnak abból, ha nem fogyasztasz elegendő folyadékot, illetve mikor érdemes vizet innod, rögtön kiderül.

 

no_viz_pohar.jpg

 

Mennyi vizet iszol? 


napi átlag két-két és fél liter folyadékra van szüksége, elsőre soknak tűnhet ez a mennyiség. Ha azonban belegondolsz abba, hogy a verejték, a lehelet, illetve a kiválasztás útján tested másfél liter folyadéktól szabadul meg, könnyű belátni, hogy logikus módon ennél nagyobb mennyiséget igényelsz.

Tehát a nap során elsősorban víz - esetleg ízesítetlen gyógyteák vagy gyümölcslevek - formájában érdemes legalább két liter folyadékot magadhoz venned. Fontos, hogy ez a mennyiséget az egész napra elosztva idd meg. Amennyiben nem fogyasztasz elég vizet, a dehidratáció olyan kellemetlen következményeivel számolhatsz, mint a fejfájás, a karikás szemek, a száraz bőr vagy a lelassult emésztés.

 

Mikor iszol vizet?

Ébredés után

Ha az éjszakai pihenés után, reggel egy pohár vízzel indítasz, azzal nagyban hozzájárulsz a belső szervek munkájához. Az éhgyomorra fogyasztott víz segít abban, hogy tested gyorsabban válassz ki az éjszaka során felgyűlt salakanyagokat, feltölti sejteket, beindítja az anyagcserét. A nyirokrendszer munkáját is segíti, hozzájárulva ezzel a fertőzések sikeres leküzdéséhez.

Étkezés előtt

Ha ebéd előtt megiszol egy pohár vizet, azzal egyfelől segíted az anyagcsere-működést, hiszen a táplálkozás során bevitt rostanyagok csak kellő mennyiségű folyadékfogyasztás mellett tudnak megfelelően haladni az emésztőrendszerben.

Másfelől a kalóriát nem tartalmazó víz a táplálék elől foglal el helyet a gyomorban, ennek következtében kevesebbet tudsz majd enni. Vagyis a megfelelő mennyiségben is időben fogyasztott folyadék a diétát is segíti.

Evés közben egyébként nem ajánlott a vízfogyasztás - inkább előtte és utána igyál -, mert felhígul az emésztőnedv, zavart szenved a táplálékfeldolgozás.

Még több hasznos tanácsot olvashatsz applikációnkon. Töltsd le egyszerűen, ingyen, innen!

Android:
http://bit.ly/doxyouandroid

Windows Phone:
http://bit.ly/doxyouwindows

Forrás: www.femina.hu

Szólj hozzá!

Címkék: egészség


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.