HTML

wine200x150.jpg

YouOnLine

Elfoglalt nő vagyok, de mindent tudok, mert You - t olvasok! Röviden a legjobbak…a tenyeremben! Tájékozódj pillanatok alatt! Sorban álláskor, a városban ingázva vagy amíg lefő a kávé; nem unatkozol többé.

you_cipo_android2_big.png

 

you_cipo_windows2_big.png

 

you_cipo_APPLE2_big.png

 

you_cipofacebook.jpg

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Partnereink

 

up_up220_80.png

 

karolyi-etterem_logo_220x200.png

emberkés logó.jpg

 wineup220x80_szürke.png

hi_logo.jpg

pop_dal_logo.jpg

wine200x150.jpg

2014.03.29. 10:31 YouOnLine

Milyen a jó PR cikk?

 

A PR cikkek nagyon sok előnnyel és pozitív hatással járnak, de csak akkor, ha megfelelően írjuk meg őket. Általános követelmény ezekkel a cikkekkel kapcsolatban, hogy figyelemfelkeltőek, érdekesek és olvasmányosak legyenek. Senki sem akar unalmas cikkeket olvasni, ezért nagyon oda kell figyelni az elkészítésnél.

 

doX You pályázatával kapcsolatban megpróbálunk segítséget nyújtunk azzal, hogy néhány pontban leírjuk,  hogy hogyan is kell elkészíteni egy jó PR cikket.

 

plakat kicsi.jpg

1. A címválasztás

A cím mindenképpen a cikk témájához kapcsolódjon, emellett pedig legyen mindig tömör és figyelemfelkeltő! Jó címek lehetnek például a "10 tipp a jó alakért", vagy a "Hogyan válasszunk táblagépet?". Ezek rövidek, és biztosan felkeltik azoknak a figyelmét, akik érdekeltek a témában.

2. A bevezető

Mindig írjunk bevezetőt a PR cikkekhez! Ez azért fontos, mivel sokan csak ezt a rész olvassák el, és így már ennek el kell juttatni az üzenet egy részét, továbbá ez jó lehetőség arra, hogy felkeltsük az olvasó érdeklődését a továbbolvasáshoz.

3. A cikk fő része

Ez a cikk bővebben kifejtett része, és itt kell megfogalmazni a teljes mondanivalót. Jó ha bemutatjuk röviden a cégünket, ezzel is erősítve a hírnevünket, majd rátérhetünk a konkrét dolgok, pl. a termékek bemutatására. Ha csak egy ismeretterjesztő cikket írunk, akkor pedig mindenképp a hasznos információkkal kezdjük, amik között, vagy után lehet egy pár dolog a termékünkről, vagy szolgáltatásunkról. Sokkal érdekesebbé tehetjük a cikkünket néhány statisztikával, számadattal, vagy érdekes tényekkel is.

4. A befejezés

Az utolsó szakaszban mindenképpen adjuk meg az elérhetőségünket, valamint egy felszólítás sem árt, ami cselekvésre készteti az olvasót. Ha ez elmarad, akkor jó eséllyel nem érjük el a célunkat. A lényeg az, hogy adjunk pontos utasítást, hogy mit is szeretnénk, hogy az olvasó csináljon. Például: "Keressen minket email-ben vagy telefonon, nem fogja megbánni!" vagy "Hívjon még ma és ne szalassza el az ingyenes tanácsadást!"

 

Forrás: pr-cikkek.blog.hu

Szólj hozzá!

Címkék: pályázat


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása