HTML

wine200x150.jpg

YouOnLine

Elfoglalt nő vagyok, de mindent tudok, mert You - t olvasok! Röviden a legjobbak…a tenyeremben! Tájékozódj pillanatok alatt! Sorban álláskor, a városban ingázva vagy amíg lefő a kávé; nem unatkozol többé.

you_cipo_android2_big.png

 

you_cipo_windows2_big.png

 

you_cipo_APPLE2_big.png

 

you_cipofacebook.jpg

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Partnereink

 

up_up220_80.png

 

karolyi-etterem_logo_220x200.png

emberkés logó.jpg

 wineup220x80_szürke.png

hi_logo.jpg

pop_dal_logo.jpg

wine200x150.jpg

2014.03.06. 10:28 YouOnLine

Találkoztunk már, emlékszel? Ugye megismersz?

 


Judit vagyok, a dox You egyik házigazdája, - de az egyszerűség kedvéért hívj csak Youditnak.

A társammal, Edittel közösen hozzuk el Neked napról napra a téged érintő leghasznosabb, legfrissebb anyagokat a nagyvilágból.youditkonyv.png

Modern, vagány, trendi nő vagyok, ahogy te is. Olyan nő, aki szeret mindent kézben tartani, szeretek mindig képben lenni.

Nekem fontos, hogy mindig felkészült legyek; a legfrissebb sztárpletykák, divat, szépség, egészség – engem mind-mind érdekelnek!
De nekem sincs időm ennyi mindent olvasni, nem érek rá minden nap végigbújni a kedvenc női magazinjaimat, blogjaimat, weboldalaimat.
A munkám mellett lefoglalnak a barátaim, az életem: érthető hát, hogy a legjobb megoldást keresem!

Ezért szeretem a doX You-t; elfoglalt nő vagyok, de mindent tudok, mert doX You-t olvasok. :-)
Röviden a legjobbak, egy tenyérnyi felületen – ez a mottónk!

Itt a blogon, a facebook-on vagy az alkalmazásban is Edittel karöltve azon leszek, hogy összegyűjtsem a legjobb sztorikat, legfrissebb pletykákat, hogy egy helyen olvashass az egészségről, a szépségről, a párkapcsolatokról és a motiváló bölcsességekről!

Mi ebben hiszünk: meglátni, megszeretni és képbe kerülni: egy pillanat műve!
Sorban álláskor, a városban ingázva, vagy amíg lefő a kávé; velem te sem unatkozol többé!
Gyere velem a doX You-ba, - ha eddig nem, itt biztosan megtalálod magadat.
Tudod: a doX Te vagy!

Szólj hozzá!

Címkék: üdvözlet


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása