HTML

wine200x150.jpg

YouOnLine

Elfoglalt nő vagyok, de mindent tudok, mert You - t olvasok! Röviden a legjobbak…a tenyeremben! Tájékozódj pillanatok alatt! Sorban álláskor, a városban ingázva vagy amíg lefő a kávé; nem unatkozol többé.

you_cipo_android2_big.png

 

you_cipo_windows2_big.png

 

you_cipo_APPLE2_big.png

 

you_cipofacebook.jpg

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Partnereink

 

up_up220_80.png

 

karolyi-etterem_logo_220x200.png

emberkés logó.jpg

 wineup220x80_szürke.png

hi_logo.jpg

pop_dal_logo.jpg

wine200x150.jpg

2014.11.21. 22:02 YouOnLine

Mikulás Gyár 2014

Idén 10. alkalommal nyitja meg kapuit a Mikulás Gyár. December 5 és 21.-e között várják a felajánlásokat.

Tavaly több, mint félmilliárd forint értékben gyűjtöttek adományt. Ez körülbelül 289.000 ezer rászorulóknak segített. Az idei céljuk, hogy 350.000 ezer nehéz sorsban élő embernek tegyék szebbé az Ünnepeket. Elsősorban a tartós élelmiszereket várják adományként, de nagyon szívesen fogadják a könyveket, játékokat, ruhákat.

Miért is jó adni?

Nőkből vagyunk, imádunk vásárolni. Viszont én is, ha kinyitom a szekrényemet, sokszor találok olyan ruhát, amit megvettem, de egyszer sem hordtam. Itt az ideje, hogy ismét szekrény takarítást csináljak és a nem használt darabokat eljutassam a megfelelő helyre.

A Karácsony a szeretet ünnepe. Sokszor halljuk azt, hogy jobb adni, mint kapni. Ezzel én is így vagyok. Jobban érzem magam attól, hogy, ha másokon segíthetek.
Senki nem adhatja vissza azt az örömöt, amit a szemében látsz egy olyan gyermeknek, aki az év 364 napján nélkülözik. Ilyenkor tudom azt, hogy azt az örömet én okoztam neki. Lehet, hogy a többi napja nem annyira vidám, de azt az egyet én tettem boldoggá. .

Nézz szét a szekrényedbe és varázsold szebbé egy kis csöppség és családja idei Ünnepét!


Gyűjtőpontok:
56-osok tere (Műcsarnok mellett - központi sátor)
országszerte minden posta

Stratégiai partnerek:
Magyar Vöröskereszt
Magyar Posta
MPL (Magyar Posta Logisztika)

Főbb támogatók:
FKF, ALDI, Mammut, Főgáz, Premier Outlet, ETO Park, Budapest, Zuglói Vagyonkezelő Zrt, Flavon Max Klub, Elit Security Group, Kincsem Park, Freshka Design, Cartour


Csatlakozz Te is a DoxYou csapatához és segíts a nehéz sorsú családoknak!

mikulasgyar1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása